Tuesday 25 September 2012

BFF

BFF...???
Big Frenz Forever...????
Boy Frenz Forever...??
Best Frenz Forever ler dol..!
aku dulu pun ternganga gak bila org dok sebut BFF..
pestaim nmpk menda alah nie kt Facebook...
memasing add aku nk jadik BFF.. **bajet glamer la nie.. hik hik hik..!**
slow jer aku tya kt kwn aku..
"beb..! BFF tu menatang apa...?"
sib baik ler kwn aku tu jwb dgn penuh jujur lagik ikhlas...
"Best Friend Forever.."
aku bantai gelak..
yanadeeeeiii.. ank aku si Anis pun tau BFF tu apa tau..
byk betul short form zaman canggih nie....

apa ko merepek nie labiiii...
ok, smbg ckp bab BFF... aku pun nk citer pasal BFF aku...
dedulu masa skolah, aku ada 2 org kwn...
zaman dulu x dipanggil BFF tp KAWAN BAIK...
aku pun igt² lupa bila aku start jadik baik dgn 2 org bdk nie... **byk mkn semut smpi lupa..**
tp mmg baik giler ler kami ber3...
rahsia ko rahsia aku...
rahsia aku.. rahsia aku... ooppsss..!!!
x de lar, rahsia aku rahsia ko jugeeeee...
kitorg nya nya baik tahap smpi tido umah memasing...
parents pun dh kenal dh anggap mcm ank sendiri...

tp , skrng.... bila masing² dah keja... memasing dh kawen.. memasing dh ada komitmen...
hubungan tu terasa seperti jauuuuuuhhhhh sgt...
aku kt puchong... kwn aku si Nana kt Ipoh... dan lagik sorg Arah namanya kt Tg. Malim...
nk jmpa pun bkn main payah...
mula rapat semula bila adanya Facebook...
baru tau xtvt memasing...

arinie.. salah sorg BFF aku akan berangkat ke Tanah Suci...
Ya Allah..! masa memula dia bgtau aku, menitik air mata aku...
mmg gembira sgt, mcm aku lak yg dpt pergi..
mmg rezeki ko ler arah...

wat BFF aku yg bernama ZAHARAH BINTI MOHD ALI...
moga ko selamat pergi dan pulang dr Tanah Suci...
doakan aku kesana gak 1 ari nnt...
lupakan seketika hal duniawi...
peluang yg ko dpt nie, gunakan sepenuhnya dgn ibadah..
moga ko dpt haji mabrur...

dan utk sorg lagik BFF.. SUZANA BINTI RUPEN...
aku syg & rindu korang sgt²...
moga persahabatan kiter x akan putus smpi bebila...
biarlah ajal dan maut jer yg memisahkan kiter.. **sambil lap air mata.. sob..! sob..!! streeeetttt..!!!**


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...