Tuesday 2 October 2012

Peel si Aqil..

AQIL NUR IMAN BIN NORIZAL...
saper lagik kalo bkn ank bongsu aku **wat masa nie la..**
merangkap 'buah hati' aku....
makin besar makin byk karenah si AQIL nie...
kadangkala karenah dia watkan aku berhangin satu badan.... **grrrrr..!!! geram..!! geram..!! gerammm..!! rasa nk geget²**
kadang² perangai dia wat aku tergelak... **kah..! kahhh..!! kahhhh..!!!**
tp dia sgt lah pandai ambik ati mama dia...
sgt panjang akal okay..!
byk peel dia kalo aku imbas wat kan aku tersengih mcm kerang busuk sensorng.. **eh..! camner kerang sengih erkkk..?? ahahahaha..!

pepagi tadik sblm g skolah AQIL kata "arinie AQIL nk pki baju sukan... pki spek itam.."
apa ke jadahnya pki spek itam ke skolah...??
igtkan dia memain... skali betui dia pki spek itam masuk skolah.. ahahahhaa..!
apa lagik, smpi skolah terus jadik tumpuan...
tahan punya tahan gelak, terlepas gak gelak aku kt dia tadik...
pastu dia sound "mama...... jgn ler gelak..!" **sambil pintal baju kurung mama...**
hentam ler AQIL.. memacam peel kamu nie... (ღ˘⌣˘ღ)



Tgk muka pun dh tau bdk nie byk akal kan...



Pernah satu ketika dulu tgh tgk tv...

tetiba AQIL ckp "mama, AQIL saaaayang mama... kalo mama mati nnt AQIL nk angkat mama tau..."
tersentuh lak dgr kata² dia... sbb, boleh katakan ari² aku pesan kt dia "mama nk AQIL sambut mama dlm kubur nnt.... mama nk AQIL mandikan mayat mama nnt... mama nk AQIL angkat mayat mama nnt.."
memula bila ckp ayat² camtu dia akan jwb "jgn la ma.. AQIL takut.."
tp lelama dia sendiri yg ckp kt aku camtu.. harap AQIL jadik ank yg soleh yg dpt bawa mama & papa ke syurga.... insyaAllah (ɔ ˘⌣˘)˘⌣˘ c)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...