Monday 12 November 2012

Eye Sore...

Start ari sabtu aritu, bgn dr tido dh terasa mata aku bengkak...
mak aku tegur "tido meniarap ker smpi mata nmpk bengkak..?"
aku igt sbb aku terlebih tido...
masa Graduation Day Aqil, kerap lak mata aku nie berair...
aku igt aku syahdu tgk si Aqil nyanyi nasyid lagu Taubat Seorg Hamba..' ahahahhaaa..!
beria lap air mata... kah kah kah..!
lepas Graduation Day Aqil, aku terus g umah kakak aku...
kakak aku pun tegur, "pesal mata kamu bengkak..?"
aku wat lawak bodoh kt dia kata "memlm nangis rindu bang bujal.." ahahhahahaa...!
Ahad nya baru start merah mata aku nie...
sebelah jer pun, belah kanan...
dah mula bertaik mato.. adeeehhh..!! nie yg den lomah nie...



rasa mcm nk wat video mcm budak singapore tu...
"eye sore - I got 5 days mc..!"
mau kena kutuk kaw² dgn kenkawan aku kalo aku wat video gitu... ahahahaa..!
blk nnt ler g klinik ambik ubat...
geram nengok mata macam membela antu raya jer merah menyala..
mc aku tinggal sehari jer, so simpan jer la sehari tu wat tukun.. hak hak hak...!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...