Thursday 1 November 2012

NOVEMBER Muncul Kembali...

Cepat jer masa berlalu...
pejam celik pejam celik, dh NOVEMBER semula...
x lama lagik masuk 2013.. hmmm..!

Ok, kiter mulakan bulan NOVEMBER nie dgn gmbr mokteh aka Aina Nur Natasha...
ekceli, dia dh lama nk kan spek tanpa cermin nie...
waaaahhh..!!! dh pandai melaram ank mama nie...
baru umor 7 thn ‿◎
jenuh mencari, akhirnya jmpa jugak kt kedai favourite aku MR. DIY...
yg aku jmpa nie spek bingkai itam semata tanpa ada aksesori pada spek tersebut...
trend bebudak skrng spek tanpa cermin dgn aksesori di kiri kanan spek... **hmm..!! mcm² fesyen**
so, aku cari kt kedai yg sama aksesori berbentuk ladybird dan terus tampal kt kiri kanan spek tu...
taraaaaa...!!! ini lah hasilnya...
spek + aksesori x smpi RM10.. jimat kan ✌.ʕʘ‿ʘʔ.✌
bila dia pakai spek nie mcm muka BETTY lak kan...
aku panggil dia BETTY, cukop suka lak dia.. ehehehehe..!
pastu tya aku blk "BETTY tu saper...???"
dah jadik 1 hal aku citer kan saper BETTY tu.. 









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...