Tuesday 18 December 2012

Cop..! Cop...! Cop...!

Fuhhhh...! jenuh aku nk menulis nama kt buku skolah ank²...
darjah 2 jer ada 15 buku teks + buku xtvt...
darjah 4 jer ada lebih kurang 10 buku teks...
itu baru buku teks...
belum campur lagik dgn buku tulis...
dulu masa ank sorg skolah, gigih gak ler aku menulis nama beserta darjah...
masuk 2 org yg bersekolah  aku mula merungut sambil menulis nama...
itu belum termasuk buku latihan utk tadika...
tadika skrng bkn mcm tadika kiter dulu...
byk sungguh buku nya.... arrrgghhhh..!!! lenguh okay..!
nie baru sebahagian buku yg nk ditulis nama...
buku skolah agama lagik... huh..!




Dari jari jemari runcing aku nie sakit, aku decide utk wat cop nama utk ank² aku...
actually, hasrat utk buat stamping dari Anis darjah 1 lagik....
tp aku pk punya pk.. x per la kot, takat sorg.. apa ada hal nk tulis nama... ehehehe..!
masa si Anis darjah 3, Aina darjah 1 hasrat mula timbul semula...
disbbkan kalut byk benda nk kena pk, akhirnya aku terlupa nak buat...
penyudahnya, baru la nie aku sempat nk tempah stamping...

Finally....!!! 
3 stamping hanya RM31.00..
dan boleh digunakan sehingga mereka skolah menengah...
mungkin juga smpi ke Universiti nnt...
mana la tau kan...



skrang... jari mama tak sakit lagik...  〷◠‿◠〷




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...