Saturday 8 December 2012

Movie Time..!

Hari nie cukup seminggu Anis, Aina & Aqil tinggal di kg sempena cuti skolah...
maka dah seminggu juga aku dan papa tinggal berdua...
Hanimun..??? tak jugak... aku teramat bz bln 12 nie..
terpaksa OT ari sabtu...
So, utk terapi diri dan happy² kan diri elakkan rasa sunyi, papa ajak aku tgk movie...
so, tmpt paling dekat adalah di GSC IOI Mall...
memula plan nk tgk 'THE HOBBIT' tp blom kuar lagik...
13 Dec nnt baru ditayangkan...
memasing ngadap skrin kt atas kaunter tiket...
malas nk pk panjang, kami decide tgk citer nie...



Sinopsis :
Sepah the MOVIE mengisahkan tiga orang sahabat Jep,Mamat dan Shuib yang bekerja di sebuah kilang elektronik mempunyai minat yang mendalam dalam sukan motorcross. Kehadiran Ayu Sofea (Anzalna) yang bertugas bahagian kualiti telah mencetuskan konflik persahabatan di antara Jep, Mamat dan Shuib. Masing-masing mempunyai cara dan strategi tersendiri untuk memikat hati gadisjelita si Ayu Sofea. Akan tetapi dengan munculnya pengurus baru ( Jehan Miskin ) telah membuat segala perancangan Jep,Mamat dan Shuib untuk menambat hati Ayu Sofea menemui kegagalan.

Bagi aku citer nie best.. boleh release tension... boleh hilangkan penat.. tergelak dgn gelagat watak dlm citer nie... gamat gak dlm panggung tadik...
aku suka watak JEP.. selamba.. bersahaja.. berckp mcm wat skrip sendiri jer... 
dari 5✯ aku boleh bg ✯✯✯ (>‿◠)✌

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...