Thursday 10 January 2013

I'm Tired..!

Tajuk entri aku kali nie mengambarkan camner aku skrng  (⇀‸↼‶)
Sejak skolah dibuka nie, rutin aku berubah...
Kalo dulu boleh senang lenang pukul 6am or 6.30am aku bgn...
Dan ada kalanya dulu terlajak smpi kul 7am... hik hik hik...!
Tp skrng pukul 5am dh kena bgn...
Kadang ada gak terlajak smpi kul 5.40am baru tersedar...
Pukul 6.30am aku kena pastikan papa antar Anis & Aina ke skolah...
Lewat sket alamat jem sapu roti ler jwb nyer.. ahaks..! (。●́‿●̀。)
Bermula thn 2013 nie, itu lah rutin aku...
Dan tahun² seterusnyaaaaa...

Ingat aku penat kt umah jer...
Kat opis pun sama....
Banyak benda nak aku fikir...
Banyak benda nak kena buat...
Baru nak wat keja nie, tingat keja tu x settle lagik...
Baru nak mula keja tu, terkenang kan keja sinun tak berusik lagik...
Sampai tersalah key in data pun ada....
Kadang bila ada yg bertanya aku jadik BLUR..!
memory aku dh FULL...??
Oh tidakkk..!
Sbb apa...?????

SEBAB AKU PENAT..! 





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...