Thursday 31 January 2013

LepaKing (。●́‿●̀。)

5 1/2 ari aku bercuti...
bapok lama kan, siap ada 1/2 lagik tu....
kalo ikutkan aku ambik cuti cuma ari Jumaat (25/1/13) jer...
konon nk smbg cuti Maulidur Rasul...
tp nk wat camner, kiter hanya merancang...
segalanya Allah yg tentukan...
 
Hari Rabu tu, tetiba lak badan Aqil panas...
Aqil demam...???
tak de tanda² pun dia nk demam...
so, pg tu papa ambik E/L, ptg nya turn aku lak ambik EL sbb papa ada meeting urgent sebelah ptg nya...
kelam kelibut setelkan keja, terus sms bos aku yg aku..
"Mr. Shum, i'm taking EL afternoon. My son not feeling well. JPM claim after amendment on your table.."
bos aku pun reply...
"OK. Take care.."
peerrrgghh..!!! giler suwitttt sms bos aku... mood baik ler tu... hak hak hak...! (✌◠▽◠)
terus berdesup aku blk dgn ati senang.. ekekeke..!
mmg nk bg Aqil rehat cukup²...

Hari Jumaat tu aku dah plan ngan staff MSC (Zila) nk jmpa..
sbb nya sorg lagik ex staff MSC (Hujzah) nk turun KL dr kelate....
lama giler x jmpa Hujzah...
so, Zila decide nk jmpa kt Giant, Bandar Kinrara...
aku pun apa lagik, angkut 3-3 ank² aku...
si Anis jer skolah pg, tu pun x blajar sbb ada perarakan Maulidur Rasul...
kul 12 lebih pick up Anis kt skolah terus bwk ke Giant...
Aina...??? awal2 lagik dia ckp "x yah dtg pun x per.. x blajar pun.."
saja jer ambik peluang kan .. hik hik hik..!

Lepas lepak² dgn Zila & Hujzah kt Manggo Chili, ank² aku ajak g playground kt 3rd floor...
so, layan kan terus dorg main playground...
tgk si Aqil mcm x de apa² berlaku jer ari sblm nya tu...
padahal panas sungguh bdn dia aritu..
siap ngigau² lagik...
apa pun, korang happy, mama pun happy...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...