Friday 15 February 2013

Cinta Pandang Pertama...

Hamboooiiihhh tajuk dia...
Cinta Pandang Pertama dgn saper lak nie...
ehem..!! ehem...!!!!

Cinta Pandang Pertama nie bermula di Pasar Malam... **hik hik hik..!**
balik keja terus g Pasar Malam...
biasa g Pasar Malam mesti dgn bodyguard...
saper lagik kalo bukan Aqil Nur Iman (井●‿●井)

Misi mencari mknan utk dinner pun bermula...
memula singgah gerai jual laksa...
belikan laksa utk Aina & bihun sup utk Anis...
jalan lagik...
singgah gerai ayam goreng....
belikan rangka ayam utk papa....
rangka ayam RM5...????
perrrrggghhh...!!!! bapok punya mahal...
dulu... **nk kata dulu tu tak lama gak ler.. dlm 2thn lepas..harga rangka ayam nie dlm RM2.50 - RM3.50 jer.. nie mendadak dia naik...** hmmm...!
nak kata besar x besar pun.. hmmm...! beli gak ler...
oh ya..! lupa lak nk bgtau...
semua menu yg di beli nie atas permintaan mereka ٩(-̮̮̃•̃)۶
jalan lagik...
beli lak sate ayam 10 cucuk + nasi impit utk si Aqil lak...
nampak jer bdn kecik budak nie, tp bab makan kusssssssss semangat...!
budak tgh nk membesar kan...

Misi diteruskan lagik....
kali nie nk cari utk aku lak....
disebabkan aku berpuasa, so aku nak cari sesuatu menu yg sedap... yg mengenyangkan...
jalan lagik....
ternampak satu gerai MEE UDANG...
terus aku singgah...
tp x terus beli...
memandangkan 1st time aku nk membeli & mkn mee udang, jenuh aku interview org jual tu dulu... hik hik hik..!
aku bukan cerewet okay...!
sbb aku x pernah rasa, sblm aku beli dan supaya aku tak rasa rugi, lebih baik aku interview org tu dulu...
"apa rasanya dik...?ada mcm mee rebus tak..?"
"tak kak..rasa udang..."
"rasa mcm mee kari...?"
"tak kak..rasa udang.."
hahahaaa..!beli gak ler sebungkus sebab nk rasa...udang besar²...

masuk waktu berbuka....
taraaaaaa....!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


memang terbukti sedap....
1st time beli... 1st time makan.. memang tidak menghampakan...
boleh repeat lagik di minggu² akan datang **makin gebas gebus ler aku.. hik hik hik..!**

Ini lah CINTA PANDANG PERTAMA aku... ❣◕ ‿ ◕❣

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...