Thursday 21 February 2013

Fenomena UAI


Siapa kah UAI...?
beliau ialah Ustaz Azhar Idrus...
dulu... aku tertanya² siapa Ustaz Azhar Idrus nie...?
merata org berciter tentang dia....
dalam youtube byk ceramah dia...
dalam facebook pun byk kata² dia yg di copy paste...
aku pun slow² mengenali siapakah beliau....

Aku suka dgr soal jawab UAI nie kt youtube....
kelakar dan bersahaja...
suka cara penyampaian nya..
walaupun pada mula nya aku ada masalah loghat negeri **jika gunakan loghat yg agak pekat jer.. **
sbb UAI menggunakan loghat ganu yg agak pekat...
tp lama kelamaan aku boleh paham apa yg dia sampai kan ...


 
Alhamdulillah..! berjaya gak aku dapatkan buku UAI nie.. tak mahal pun RM25.00 jer... banyak ilmu yg boleh dimanfaatkan (。●́‿●̀。)
 
 
Buku dia Vol. 1 nie aku x sempat nk beli... merata kedai buku aku pergi... jwpan nya "DAH HABIS..!" Alhamdulillah...! ini bermakna UAI makin diterima.. apa pun, aku akan terus mencari buku Vol. 1 nie...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...