Saturday 9 March 2013

Al-Fatihah..!

aku mimpi dia...
dah lama rasanya tak mimpi kan dia...
Ya Allah rindu nya aku kt dia...
dlm mimpi dia senyum kat aku...
mungkin dia muncul dlm mimpi aku nie sbb nk bg 'signal'...
yg aku dh lama x hadiahkan dia YASSIN kot ಥ_ಥ


9 tahun telah berlalu...
tp kenangan bersamanya masih segar dlm ingatan...
Dia insan yg kasihkan kanak²...
teringat masa hari pengebumian beliau 9 tahun yg lalu...
ketika itu Anis adalah cicit sulung beliau..
saat jenazah dimandikan Anis menangis sambil berkata "jgn letak air kat muka aki...!!"
saat jenazah dikapankan Anis kata "jgn tutup muka aki..!! Anis nak aki...!!!"
saat jenazah dibawa ke tanah perkuburan anis menangis.." jgn bwk Aki...!! tlg la.. Akiiii...!!! Anis nak Aki....!!!!"
dia paling rapat dgn Anis...

Beliau ialah..... Allahyarham Haji Abdul Rahman Bin Kodi...
Atuk yang paling aku SAYANG ❤


 
 

2 comments:

  1. alfatihah~!


    nampaknya anis ikut muka atok

    ReplyDelete
  2. anis ikut muka aki dia yer...
    dia panggil moyang dia nie aki...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...