Monday 13 May 2013

Yang Terindah Hanya Sementara......



Aku diuji lagi buat kali ke-2...
Ya Allah..! berikan aku ketabahan... kurniakan ku kekuatan... kuatkanlah semangat ku...
Tak tahu dimana silapnya...
Setelah melalui pengalaman keguguran buat kali pertama, aku sangat berhati² apabila disahkan mengandung lagi...
TAPI........
Allah lebih menyayangi nya...
Heartbeat baby tiba² terhenti tanpa tahu apa puncanya...
Ya Allah...! terasa luruh jantungku bila doktor sahkan perkara itu...
Dunia ku rasa gelap seketika..
Apa yang aku risau kan berulang kembali...
Aku REDHA di atas apa yang berlaku...
Kerana aku YAKIN ada HIKMAH tersembunyi disebalik apa yang berlaku...
Perancangan DIA adalah sebaik² nya...

 
 
Aku cuba sembunyikan perasaan sedih ku ini di hadapan anak² yang lain...
tapi ternyata anak ke-2 ku Aina Nur Natasha menitiskan airmata ketika dimaklumkan perkara ini...
 
 
Buat anak² mama (Anis, Aina & Aqil),
mama sayangkan kamu semua...
cukuplah mama kehilangan 2 anak mama yang mama namakan AKIF & ADAM...
mama x sanggup hadapi kehilangan lagi...
 
 



2 comments:

  1. intan ..tabah yer , x tau nak ckp mcm mana . in sha Allah yg terbaik menanti ko dihadapan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...