Tuesday 9 July 2013

Service Ownership Workshop...

Workshop yang paling best pernah aku attend...
tempoh 2 ari yg penuh dgn xtvt...
venue menarik...
speaker terbaeeekkkk...
dan paling penting......
makanan nya sedap²...
 Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮    (◦'ںˉ◦)




Bertempat di Palm Garden Hotel...
semua Property Division digabungkan...
aku x kenal pun geng semeja aku sbb ada yg dari Property di Klang, Bandar Puteri, PFCC, Puchong Jaya mahupun HQ sendiri...

Perkara wajib bila ada training or workshop...
MAKANNNNNN...!
selamat membuntalkan diri intan..! hik hik hik...!


Day 1

 
Udang goreng kot + ikan stim + sayur goreng
 
 
Sate ayam yang sangat lembut dan sedap
 
 
ABC
 
 
Pulut Durian... nyummmyyy..!
 
 
Day 2
 
 
 
Mee celup.. nie kwn aku yg watkan.. bantai dia tabur udang byk kat atas mee...
 
 
 
Menu sama mcm day 1.. cuma ganti ikan kepada lamb black pepper..
 
 
Dessert.. aneka kek..
 
 
Salad + carrot + thousand island...
 
 
 
Misi selesai utk tahun nie...
segala training & workshop dah complete for this year...
thn depan makin mencabar training aku.. huh..!
 
Itu jer laporan dari aku...
 
sekian tima kasih..! hik hik hik..! (⋆◡⋆)
 
 

 
 









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...