Friday, 31 March 2017

❤ Anak² Syurga Mama ❤

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم

Allah..!  Dah lama bersawang rupanya blog nie...
Bz bebenor...! 🙈
Sepanjang tempoh menyelam nie macam² berlaku...
Penambahan ahli keluarga baru...
Anak² yang meningkat remaja...
Xtvt baru...
Kalau nak cerita semua mmg tak akan abis sehari punya cerita 😺

Ok lah, dlm entri nie kiter mula perkenalkan ahli keluarga baru kami...
Baru tak baru lah...
Tahun nie dah nak masuk 3 tahun usia dia...

🎉🎉🎉 Taraaaaaa....!!  🎉🎉🎉

Alya Nur Qistina Binti Norizal...
Kelahiran yang kami tunggu² selama nie...
Bijak bercakap...
Kawan gaduh kakak² & abang..
Kadangkala mama pun boleh dia cari pasal..
Bayang² papa juga...
Pantang lah nampak papa bersiap..
"nak ikut..! nakk ikutt..! nak ikutttt...!"
sayang kamu ketat² dik...! (ɔ ˘˘)˘˘ c)         




Cukup itu jer info tentang si comel nie...



Sekarang nak update yang lain pulak...

 
 
 
Kak Anis sekarang dah duduk asrama...
Alhamdulillah...
Keputusan cemerlang Anis masa UPSR aritu melayakkan dia masuk MRSM...
Belajar rajin² yer kakak..
Walau kakak jauh di mata kami, tapi sentiasa dekatttt di hati kami 💘
 
 
 
Ingat budak Bam² dulu...?
Nie ha dia skrng...
Dah susut sket sejak 'remaja' nie 🙈
 
 



 


Satu² nya ank teruna mama..
Ekekekekeeee..!
Sweet sgt..
Caring sgt...
Tahap kena hurung semut 😺



Ok lah...
Dah setel sapu sawang..
Ada masa nnt kita sambung lagik yer...

     اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ

        




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...