Friday 21 September 2012

Forgot Password..?




Korang pernah alami tak situasi dimana ada kunci umah sendiri tp korang x tau mn 1 kunci umah korang...??
ha...!!! itu yg aku alami arinie...
tp bkn kunci umah.. tp kata kunci utk update blog nie...
intan lupa password...?? walaweiii...!!!
x pernah lagik terjadik aku terkial² try satu persatu password... ahahahaa..!
apa punya tebiat ntah tetiba blog berubah wajah utk new entry..
dan² aku lupa password...
hampir² nk sentap dgn diri sendiri sbb lupa password.. huh..!
(•͡˘˛˘ •͡)
 

jenuh ler aku try satu persatu password aku...
semua x ngam.. sudahh..!!! apa lagik password aku nk masuk nie...??
separuh jiwa aku melayang dek lupa password nie.. ahahhaa..! **parah giler tu..**
sampai aku rasa nk blk umah jap, nk tgk blk kt 1 kertas aku tulis password² aku...
keja giler kan...!
tau ler umah ngan opis ko dekat intan...
x yah ler smpi nk blk umah.. ehehehehee..! **eksen..!**
tp bila memikir kan wat bazir duit minyak jer...
terus terbantut hasrat aku nk blk umah...
cuba punya cuba...
try punya try...
siap tya kt kwn² lagik...
cuba lagik...
try lagik...
finally....!!!!!! kalo dh aku update status nie bermakna aku dh boleh masuk umah sendiri la kan....
hak hak hak..! apa pun x boleh..!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...