Wednesday 19 September 2012

Launching...!

wahhh..!! tajuk x agak...
nie bkn nya launching umah even aku keja dgn developer...
nie launching blog aku.. **pergghh..!!!! ayat bajet mcm ramai peminat**
so, bila bkn launch umah bermakna x de mkn² la kan..**fuhh..!! jimat duit aku..**
memula aku plan nk launch blog aku nie 1st October..
ala² lagu tragedi oktober gitu..
tp memandang kan ramai peminat yg mintak blog nie di launch awal..
so, utk tidak mengecewakan para peminat² aku, aku men 'launching' kan blog aku mizz scorpion aka cik kala jengking arinie...**bluuweeekk..! muntah sendiri**
sesaper yg termasuk, terbaca mahupun tersesat dlm blog aku nie secara otomatik DIPAKSA utk menjadik "PENGIKUT" aku dan skaligus menjadik peminat aku.. moekekekekkee..!
sila register keahlian korang kt kaunter 5... hik hik hik..!

4 comments:

  1. oiiitttt CIK kerrr ? PUAN Kalajengking okeh hahah

    ReplyDelete
  2. skali skala nk fefeeling ank dara apa salahnya ahkak jiejah.. ahahhaa..!

    ReplyDelete
  3. ni bila nak jadi PENGIKUT akak ni....

    ReplyDelete
  4. eh..! sayer belum jadik pengikut akak erkk..?? ahahaaa..!!! sori..! sori..!!! sayer menurut perintah.. dgn segera sayer jadik pengikut... ekekeke..!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...