Tuesday 9 October 2012

Training - Part 1

Tak sempat aku nk update blog...
idea mencurah.. citer ada.. nk mulakan tu x tau camner.. **sounds like poyo kan.. ahahahahaa..!**
dgn kerja kt opis boleh tahan byk nya.. ** tp sempat lak berpesbuk.. cit..!**
dgn bos aku gigih antar aku training...
2 minggu berturut aku g training kt HQ tu... korang hado..??? moekekeke..!
penat siotttt...



ha... citer bab training....
1st training tu tajuk dia x de la 'berat' sgt... **berat mata memandang.. berat lagik otak berpikir.. ahaha..!**
apa ke tajuk nyer ntah...
tetiba aku ilang ingatan.. ekekekee..!! **sambil cek email balik**
Ya Allah..!!! serius aku lupa tajuk nya.. hak hak hak..!
ermm.. hmm.. errrkk...
haa..!! Office Management Skill.. ** lupa bkn sbb faktor umor ok, ini faktor mengantuk.. bluweekk..!! x nk ngaku.. ahaks..! c: **
fasilitator dia ok.. x memboringkan...
nama gempak FABIAN THOMAS...
aku igt mat salleh...
rupanya India.. hak hak hak...!!! **nama bior gempak bior org cuak**
yg bestnya dia byk wat xtvt...
byk soal jwb...
tiap kali dia aju soklan aku doa dlm ati.. "jgn ler dia panggil aku.."
skali dia panggil jugak..! sib baik dpt jwp...ekekekeke..!!
ada tu siap dia suruh berlakon situasi kt opis...
gigil² gegirl berlakon ckp omputih.. ahahahaa..! **tetiba dtg parkinson.. moekekeke...!gegirl ada darah gemuruh tau.. ahaha..!**
ada part dia suruh setiap peserta berjln.. nk tgk tahap konpiden...
smpi turn aku dia komen "confident..!"
mau x konpiden.. abis kontrol aku jln.. ahahhahaa..!
ari terakhir tu dia bg 1 game...
dia bg 1 paper A4 yg dikerat 4...
pastu dia bg selotip kendian kwn kiter kena tempek kertas tu kt blakang kiter...
dia pasangkan muzik, pastu setiap peserta perlu tulis ttg kiter kt kertas tu....
berpusing² ler aku mencari org utk tulis blakang aku... **mcm burung ko..! ahaha..!**
muzik stop jer dia suruh kiter kira bape ramai yg tulis ttg kiter...
kira punya kira total 15 org tulis ttg aku...
nie apa yg dorg tulis...

you are good..
you are friendly..
you are very friendly..
hardworking..
friendly & humble..
friendly..
you are cool & kind..
friendly...
cool..
cheerful..
fun..
u good..
so nice...

tp yg x boleh blah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

cute..
pretty... **tetiba rasa mcm nk pitam.. wakakakkaaa..!**

aku x kenal pun peserta dlm training tu...
apa pun tenkiu ler sbb tulis yg indah² ttg aku sebegitu.. **cheewaaahh..!! kemut² malu.. moekekekee..!**


ok.. nnt kiter smbg ke part 2 lak ‿◎







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...