Wednesday 10 October 2012

Training - Part 2

Ok.. keja semua dh setel...
payment semua dh masuk bilik bos...
tunggu sign jer...
sesambil dgr lagu Black or White (Maikel Jeksen)..
sesambil ambik mood happy utk smbg citer...
even aku x bape nk happy arinie disbbkan citer yg aku dgr.. **abaikan.. malas nk ambik kesah...**
rasa mcm nk bertukar kaler jer nie...
kaler spt pic dibawah.. ahahahahaa..!!!


haissshhh..!!! buruk lak rasanya... ahaks..!

Sambung citer training lagik...
lepas seminggu aku g training Office Management Skill...
aku g training TIME & STRESS MANAGEMENT lak.... **waaahh..!!sounds like interesting kan..hak hak hak..!**
2 ari gak.. tu yg aku kata bos aku gigih mengantar aku g training...
ekceli, byk list training dia suruh aku sign...
tp dpt g 2 jer.. ** fuuuhhhh...!!!! legaaaaaa...**
fasilitator yg sama.. **save bajet ler tu...**
kali nie mcm bosan sket training dia...
maybe sbb peserta dia tak havoc mcm training lepas kot...
eh lupa lak nk bgtau...
even kami 1 co, tp percaya lah.... kami x kenal each other....
beribu² lemon staff kekdahnya...
aku kenal beberapa muka jer...
tu pun sbb aku slalu deal dgn dorg...

Training nie awal aku smpi..
giler ko nk dtg lmbt.. nama training pun TIME...
harussss kena kutuk kaw² aku nnt...
8.45am dh check in dlm training room...
aku g opis pun tak seawal itu...
kadang siap larik pecut nk punch card kalo g opis..

Ok smbg lagik citer...
mcm aritu gak, fasi tu rajin wat xtvt...
salah 1 game dia, susun puzzle....
nk tgk sejauh mana tahap stress kiter.. moeekekekeke..!
bapok aku paling paling paling benci nk susun puzzle...
sbb aku bkn seorg yg sabar lagik tabah... ahahhahaa..!
pastu ada part dia suruh kiter pejam mata selama 15min...
dia pasang muzik yg wat kiter tenang...
tp aku rasa mcm nk tido sbb baru lepas lunch.. **sib baik x berdengkur..kroohh..!! kroohh...!!!**
dia suruh kiter verangan g memana tmpt yg kiter suka...
try gak wat tp x boleh sbb mengantuk mengatasi segalanya.. ahaks..!
nk dekat² blk tu dia pasang 1 lagu...
lagu ker apa ntah....
ada muzik, ada pompuan ckp omputih...
suara pompuan tu kunun² boleh wat kiter ilang stress.. **kunun² nyer la..**
tp x de pun.. hak hak hak....!

errrmm.. mcm x best jer entri aku kali nie.. ahahahahhahaaa...!
kan aku dh kata tadik training nie x havoc mcm yg lepas...
peserta dia x bape sporting...
tp aku dpt sorg kwn baru kt HQ nun...
boleh gak aku risik² kalo ada apa² news...

Tp... aku mmg suka g training...

Sbb apa aku suka g training...?
  1. Dapat mkn free.. 3x sehari.. bapok kenyang smpi mlm..
  2. Takde la aku dok terperuk jer kt opis nie...
  3. Selain dr mengumpul stem, hobi aku adalah mengumpul cert...
  4. Sbb ianya besstttttt....!!! **nie aku tipu..!**
  5. Dapat mengumpul ilmu di dada.. **puuuiii..! nmpk benor nipunya.. hak hak hak..!**


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...