Wednesday 26 December 2012

JJCM - Nasi Minyak House, Putrajaya

Kali pertama dtg restoran nie, TUTUP..!
agak frust sket ketika itu..
maklum jer la lelemak tgh menari² mengidam nk makan NASI MINYAK...

So, cuti x'mas nie aku ajak skali lagik papa ke Restoran Nasi Minyak nie..
alhamdulillah buka..!
tgk kt pintu masuk restoran nie :


Dibuka pada :
Ahad - Jumaat
Sabtu (Tutup)

Oooo.. padan ler.. aku dtg ari Sabtu aritu.. hik hik hik..!






Masuk jer.. waaahhh..!! Interior design restoran nie sungguh CANTIK dan BERSIH.. nmpk tak sebelah tv yg berbentuk diamond tu...? itu ler cenderahati dr 'Jalan-Jalan Cari Makan'.. restoran nie pernah masuk JJCM... sejak masuk JJCM tu ler lelemak aku makin rancak menari nak makan Nasi Minyak.. ehhehee..!


Nie sebahagian dari menu nya.. selain dr Nasi Minyak terdapat juga Nasi Hujan Panas, Nasi Beriani, Western Food, Mee Rebus, Mee Kari dan byk lagik.. mmg plan nak ajak anak² aku dtg makan kat sini.. sbb Anis sgt suka Chicken Chop.. dan aku nk try Lamb Chop dia..

Cantik gelas nie... aku order air tembikai.. Hanya RM3.50


Papa lak order air Durian Belanda... RM3.50 juga.. siap ada isi lagik..Sedaaaapp..!


Nie set yg aku order... Nasi minyak with Ayam Masak Merah.. RM10.90.. ayam dia sangat lah besar... Papa lak order set Nasi Hujan Panas with Ayam Masak Merah.. Ooooppsss..! lupa nak snap pic nasi ujan panas ribut petir papa... sbb memasing dh lapar x igt terus ngap..!


Restoran nie berhampiran dgn Imigresen yg utk wat passport tu...
Ok, nie address dia :

No. 20, Jalan Diplomatik 2/1,
Presint 15, Putrajaya,
Diplomatik Presint,
62050 PutrajayaTel : 03-8861 0760





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...