Tuesday 1 January 2013

Selamat Datang 2013...!





Selamat Tinggal 2012....
Tahun yg sungguh mencabar...
Terima kasih 2012 krn meninggalkan segala kenangan pahit, manis, payau, masam, masin... 
2012 aku disahkan mengandung ank ke-4 〷◠‿◠〷
2012 juga aku keguguran dikala kandungan berusia 4 bln ಥ_ಥ
2012 mengajar aku erti persahabatan...
2012 mengajar aku erti sebuah keluarga...
Tahun 2012 ditinggalkan dgn 1001 kenangan...

Selamat Datang 2013..!
Semoga membawa seribu sinar...
Semoga membawa seribu kebahagiaan untuk aku dan family...
Semoga semuanya indah² belaka...


Jgn seronok sgt bila bertukar tahun...
makin meningkat tahun, makin meningkat usia kiter..
makin bertukar tahun, makin dekat kiter dgn KEMATIAN...
kena selalu ingat bab itu...

AZAM...???

Apa AZAM aku erkk...???
aku berAZAM utk tidak mempunyai AZAM thn nie.. hik hik hik...!
haaa..! baru ingat...
AZAM aku thn nie ialah.....


"UNTUK MENJADI SEORANG ISTERI & IBU YG SOLEHAH & MITHALI KEPADA SUAMI & ANAK².. MOGA LEBIH BAIK DARI TAHUN² SEBELUMNYA..."

~ Aamiin ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...