Tuesday 18 June 2013

Training Oh..! Training

Training lagik...?
Gigih aku study pasal menda nie even ari² mengadap menda alah nie...
Sebab kan ari² wat menda nie ler kadangkala kiter boleh jadik blur bila org tanya itu ini tentang menda yg slalu kiter wat...
Setuju...?
Dalam byk² training yg aku attend, training nie wat aku x senang duduk...

Nape...???? hanya beberapa 'kelik' aku kt opis nie jer yg tau... keh keh keh...!
2 ari lak tu.. kalo sehari ok gak...
Arrgghhh..!!! aku benci keadaan camnie
←(ಠ_ಠ)→





Oh ya..! bebaru nie opis aku wat appraisal...
biasa ler bila masuk bln 6 jer memasing pulun wat appraisal...
nmpk nya markah yg bos aku bg memuaskan ati aku...
Alhamdulillah..!
jgn dia ubah markah tu blakang aku sudah...
mmg aku dush..!! dussshhh..!! dusssshhhh..!!! dia... hik hik hik...!




Ini sekadar gambar hiasan jer okay..!
Exceptional...???? mimpi di siang ari jer la ko intan oooiiii....
bagi aku yg letak Exceptional kt diri sendiri tu adalah org yg perasan perfect..
mana ada manusia yg perfect kt dunia nie kan...
camtu gak ler ngan kerja.. betul...?
oopppssss..! sori kalo ada yg terasa...
sbb aku sedar diri ler aku x letak markah kt Exceptional tu.... hik hik hik..!
apa pun rezeki yg aku dpt, In Shaa Allah aku terima dgn redha...
kalo dah tertulis itu jer rezeki aku kan (。●́‿●̀。)

Ha..! lagik satu...
masa appraisal aritu bos aku letak 3 training utk aku...
training lagik...??? **sib baik itu utk thn depan**
ntah apa² training yg dia letak...
layanzzzz jer la bos...
yg penting semua 1 ari nyer training...
kalo 2 ari mmg aku akan tepu..! hak hak hak..!

ok chow..!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...