Saturday 16 November 2013

Happy Birthday To Me...!

Agak terlewat sket nak wish utk diri sendiri **ayat poyo kan.. ahaks..!**
Semalam, 15/11/2013 dgn rasminya angka pada umur aku bertambah...



 
 
Happy Birthday INTAN...!
 


Semalam juga berbagai kejutan dan sambutan yang aku terima....
bermula di office, kejutan dibuat oleh officemate aku dengan belanja aku makan...
ingat kan habis disitu, tapi rupanya ada kejutan lain pulak...
kejutan ke-2 di buat oleh kawan² yang berlainan Department...
Thanks a lot korang...! ❣◕ ‿ ◕❣
 
Malamnya pula sambutan Hari Lahir di rumah mertua pulak...
aku berkongsi tarikh dan tahun lahir yg sama dgn adik ipar aku...
boleh katakan setiap tahun akan ada makan² di rumah mertua sempena besday kami.. 
Alhamdulillah... Thanks buat keluarga mertua ✖◕‿◕✖


✿⊰✲⊱✿⊰✲⊱✿✿⊰✲⊱✿⊰✲⊱✿✿⊰✲⊱✿


Alhamdulillah..! Masih lagi dapat menghirup udara milik Allah di Dunia milikNYA.. Syukur Alhamdulillah..! Allah masih beri aku peluang utk hidup.. beri peluang memperbaiki mana yg silap.. dan beri peluang utk aku terus berbakti pada suami, mak & abah, anak² & keluarga… Terima kasih kepada mereka yg beri ucapan dlm telefon, sms, facebook & secara ‘LIVE’.. sangat touching ok..!  Terima kasih semua sbb sudi jadi sebahagian dari hidup aku… Last but not least, UMUR kian meningkat, AJAL makin dekat.. Jangan tertipu dengan usia MUDA ... kerana syarat mati tidak semestinya TUA ♀◕‿◕♀
 
 

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...